BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 11, 2011

Hampa :(

Tahu kha kenapa..?
Sabtu nie plan mau kuar ma dady,
Tapi, dady nda dapat. dady exam suda 18 hr bulan too.
huuuu :( sangat sedih. nanti beberapa bulan nda dapat jumpa dady.
harap, sebelum pulang dapat jumpa dady. Amin~
huuuuhuuu, bukan nda mau faham dady,
faham juga keadaan dady, tapi semalam kecewa bha, nda dapat jumpa dea.
Sorry sayang, buat dady bad mud semalam. Nda sengaja sayang.~
*

nie la dady yang aku selalu rindu, aku selalu sayang.
tiada yang lain selain dea,.



Tahu kha..?
dalam percintaa nie, kena harus bersabar. Percaya. Menyayangi serta Setia.
kata dady, besar suda, tau sedar diri suda yang diri too suda ada yang punya.
so, aku belajar banyak benda dari dady, dari la benda yang aku nda pernah tahu dan seterusnya aku tau. Thenks God, sebab bagi aku jumpa dengan dady.
aku sayang dady aku sebab.:
~dea penyayang, even dea pernah marah aku. tapi aku tetap sayang dea. :)
~dea baik.
~aku selesa bila bjalan ma dea, sangat menjaga.
~ dan yang sangat buat aku sayang dengan dea, dea sangat comel, punyai senyuman yang manis dan sangat sangat lucu.:)
I LUV YOU DADY. :)

No comments:

Post a Comment