BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 24, 2011

Half of me

I need my BELOVED DADY to come back! i'm nothing without you! i'm week without you!

aku nda bole terima keadaan gnie. semua nda jadi lam hidup aku beberapa hari nie. tolong la kembali!! aku sangat2 perlukan kau.
untuk yang pertama kali dlm hidup aku., baru 1 kali nie aku d permalukan. OMG! I can't accept it! tapi aku nda papa jua..~ it's oke. ine bukan dendam yang aku simpan ma kau. tapi, pengajaran bagi aku. buat aku sedar siapa diri aku yang sebenar. siapa aku sebenarnya untuk kau. mungkin aku nie NOTHING kan lam hidup kau. aku BOSAN! aku GILA suda sama kau. kau pernah tahu kha etoo semua!
If boleh kan, aku mau benty suda, benty untuk rasa sakit. aku sangat2 tidak mahu kau tinggalkan aku. kau la segala2 nya untuk aku, tapi sekarang..? i'm begging you. please come back! i need you!

No comments:

Post a Comment