BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 30, 2011

From now ~

aku cuba untuk belajar besabar, tabah setabah yang mungkin dan belajar untuk mengaku kesalahan serta menerima kenyataan hidup, yeaaa! itu kebenaran yang perlu di lalui.
dalam hidup nie. segala yang berlaku mesti ada sebabnya. begitu juga dalam percintaan. if namaw sesakkan otak fikir masalah percintaan just say : JUST LET IT BE..
p/s: nie aku baca dalam buku MERAWAT LUKA PERPISAHAN :)


AS SIMPLE AS I CAN.
nie la dia kehidupan aku sekarang. even sblm2 nie aku ada post mcm2 perasaan hati aku, tp syukuralhamdulilah. aku dengan DEA sekarang lebih better dari sebelum nie.


JUST SEE HALF OF MY LIFE

I LUV THIS GUY SO DAMN MUCH!



lot of time we spend togather~

so, dari aku. tolong la menghargai orang yang menyayangi kita dan tolong la hormat dirinya. :)

No comments:

Post a Comment